Αντίθετη η ΕΛΜΕ Ημαθίας με τα σεμινάρια αξιολόγησης

ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

elme paoulias

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ημαθίας εκφράζει με ανακοίνωσή του την κατηγορηματική του αντίθεση στα σεμινάρια, που επιχειρούν να πραγματοποιήσουν σχολικοί σύμβουλοι του Νομού μας, με θέμα την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

"Αυτοί οι σχολικοί σύμβουλοι έρχονται σε αντίθεση με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για μη πραγματοποίηση και ακύρωση των σεμιναρίων της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης. Η κυβέρνηση με την αξιολόγηση έχει μοναδικό σκοπό να διαλύσει τη δημόσια παιδεία, να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία και να προωθήσει την πολιτική της για νέες διαθεσιμότητες-απολύσεις, παρουσιάζοντας ως υπεύθυνο για τα δεινά της παιδείας τον εκπαιδευτικό.

Σε αυτή τη συγκυρία, όπου η παιδεία υποχρηματοδοτείται, τα σχολεία συγχωνεύονται ή κλείνουν, ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη αυξάνεται, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστια, 2000 περίπου εκπαιδευτικοί της Τεχνικής Εκπαίδευσης τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και 450 περίπου κινδυνεύουν με απόλυση, οι μαθητές της Τεχνικής Εκπαίδευσης πετάχτηκαν έξω από το σχολείο χάνοντας την ειδικότητά τους, κανένας δεν είναι δυνατό να πιστέψει ότι η αξιολόγηση στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Οι συγκεκριμένοι σχολικοί σύμβουλοι θέτουν τον εαυτό τους απέναντι από τον εκπαιδευτικό κόσμο και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Τους καλούμε να μην εμπλακούν στην αξιολόγηση και να μην πραγματοποιήσουν τα σεμινάρια αυτά, μένοντας στον ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί-δημόσιοι λειτουργοί" αναφέρει η ανακοίνωση.