Οι Πληροφορικοί της Ημαθίας συναvτήθηκαν με τους 4 ημαθιώτες βουλευτές

ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ipologistis

Ολοκληρώθηκε το Σάββατο 31/8/13 ο κύκλος επαφών του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ημαθίας (ΣΕΠΗ) με τους Βουλευτές της Ημαθίας Βεσυρόπουλο Απόστολο, Γιοβανόπουλο Κώστα, Μπατσαρά Γεωργία και Τσαβδαρίδη Λάζαρο.

"Σημειώνουμε ότι και οι 4 ημαθιώτες βουλευτές εντάσσονται στο Β' θερινό τμήμα της Βουλής, το οποίο θα ψηφίσει για το Σχέδιο Νόμου για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
Επίσης οι Μπατσαρά και Τσαββδαρίδης συμμετέχουν στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

Α. Με αφορμή το νομοσχέδιο που κατατίθεται σχετικά με το Γενικό Λύκειο εκφράστηκε η ικανοποίησή μας για την εισαγωγή του μαθήματος σαν γενικής παιδείας, στη Β' και Γ' τάξεις, αλλά παράλληλα και ο προβληματισμός μας σε ότι αφορά την πανελλαδική εξέταση μαθήματος προγραμματισμού. Αναπτύχθηκε η συλλογιστική μας για την αναγκαιότητα του μαθήματος και τονίστηκε ο διαχωρισμός της χρήσης υπολογιστών από την Επιστήμη και την Αλγοριθμική σκέψη και λογική. Επίσης τονίστηκε το γεγονός της ύπαρξης μεγάλου αριθμού τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ (περισσότερα από 70 τμήματα) που σχετίζονται άμεσα με την πληροφορική και βασίζονται στην διδασκαλία του προγραμματισμού στο Λύκειο. Παρουσιάστηκαν εναλλακτικοί τρόποι για την εισαγωγή πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος από τους ενδιαφερόμενους μαθητές υποψηφίους του πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών επιστημών, που δεν αλλάζουν τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου για τα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.

Β. Σε ότι αφορά το Επαγγελματικό Λύκειο ζητήσαμε την άμεση κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων του τομέα Πληροφορικής, με το σκεπτικό ότι αντιθέτως: (α) απογυμνώνεται το επάγγελμα για τεχνίτες και τεχνικούς Πληροφορικής (όσο αφορά στα μισθολογικά, στα εργασιακά, στον ανταγωνισμό κλπ), (β) αποθαρρύνονται οι υποψήφιοι μαθητές να το επιλέξουν και (γ) απαξιώνεται ο τομέας γενικότερα.

Γ. Για το Γυμνάσιο ζητήσαμε την αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος, ώστε να συνάδει με τον γενικότερο σχεδιασμό του υπουργείου που έχει εξαγγείλει για Κρατικό Πιστοποιητικό ΤΠΕ.

Όλοι οι βουλευτές βλέπουν, όπως μας διαβεβαίωσαν, επιβεβλημένη την διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες του δημόσιου σχολείου, και δεσμεύτηκαν να μεταφέρουν τους προβληματισμούς και τις προτάσεις μας" αναφέρει η ανακοίνωση των καθηγητών.