Πληροφορικοί Ημαθίας: ”Για ποια επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό των Νέων Τεχνολογιών μιλάει ο πρωθυπουργός;"

ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με αφορμή δημοσιεύματα αλλά και το σχέδιο νόμου που έχει κατατεθεί προς δημόσια διαβούλευση για το Γενικό και το Τεχνολογικό Λύκειο, οι διδάσκοντες την Πληροφορική στα σχολεία της Ημαθίας σχολιάζουν τις πρόσφατες δηλώσεις του Πρωθυπουργού αναφορικά με τις Νέες Τεχνολογίες:

"«... Οι νέες θέσεις εργασίας αφορούν επιστήμονες με υψηλή κατάρτιση. Επομένως, αφορά ιδιαίτερα τους νέους Έλληνες επιστήμονες που σήμερα οι περισσότεροι, δυστυχώς, όπως όλοι ξέρουμε, είναι στην ανεργία. Σε αυτούς τους νέους ανθρώπους που πρέπει να βρουν τέτοιες ευκαιρίες για δουλειά ακουμπάμε, στηριζόμαστε, σ' αυτούς και στις ικανότητές τους, βεβαίως, επενδύουμε. Αυτός είναι ο πραγματικός πλούτος της Ελλάδας. Με επενδύσεις που τους αξιοποιούν, όπως αυτή. Με ακριβώς αυτούς τους νέους Έλληνες επιστήμονες, με αυτές τις επενδύσεις, θα ξεπεράσει ο τόπος μας την κρίση»

Α.Σαμαράς σε συνάντηση με τη Nokia Siemens Networks (Απρίλιος 2013)

Κύριε Πρωθυπουργέ, Για ποια επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό των Νέων Τεχνολογιών και της Πληροφορικής μιλάτε; Πώς το κάνε πράξη αυτό; • Με το να καταργείτε μαθήματα της Επιστήμης της Πληροφορικής από τα Γενικά Λύκεια;
• Με το να αποθαρρύνετε τους νέους που θέλουν να γίνουν οι αυριανοί Επιστήμονες της Πληροφορικής;

• Με το να αφήνετε ανεκπαίδευτους τους μελλοντικούς φοιτητές και ακάλυπτα τα 40 και πλέον τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ; Για ποια αξιοποίηση των ικανοτήτων των ειδικών διατείνεστε;

• Όταν έχετε στα σχέδιά σας να καταργήσετε τις Σπουδές Πληροφορικής στα Επαγγελματικά Λύκεια;

• Όταν αφήνετε χωρίς επαγγελματική κατοχύρωση τους τεχνίτες, τεχνικούς κι επιστήμονες της Πληροφορικής στην αγορά εργασίας και στο επιχειρηματικό πεδίο; Είναι υποκριτικό να λέτε ότι θεωρείτε τους Επιστήμονες της Πληροφορικής πραγματικό πλούτο για την έξοδο της Ελλάδας απ’ την κρίση.

• Τη στιγμή που αλλάζετε το εκπαιδευτικό σύστημα ώστε να υποβαθμίζετε την Πληροφορική σε απλή δεξιότητα.

• Είναι σαν να σκεφτόμαστε ότι αφού όλος πληθυσμός μαθαίνει να οδηγά αυτοκίνητα δεν χρειαζόμαστε μηχανικούς για να τα σχεδιάζουν και να τα συντηρούν.

Κύριε Πρωθυπουργέ, Σας παρακαλούμε να σχεδιάσετε εκ νέου την Πληροφορική Παιδεία, αυτή τη φορά σύμφωνα με τα λεγόμενά σας".