ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Στον απολογισμό της Διοίκησης του Χιονοδρομικού Σελίου, ο κ. Παντελίδης, έκανε ξεχωριστή αναφορά σε όσους στήριξαν την προσπάθεια του κέντρου και σε όσους δεν τήρησαν όσα συμφωνήθηκαν. Συγκεκριμένα, ο κ. Παντελίδης ευχαρίστησε:
"Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες του χιονοδρομικού. Ξεκινώντας από τους εργαζόμενους γιατί τους θεωρώ πρώτα από όλα συνεργάτες . Πραγματικά κράτησαν το χιονοδρομικό κέντρο σε άριστο επίπεδο και αυτό αποδεικνύεται από τις άριστες κριτικές των πελατών για την συμπεριφορά και την απόδοση των υπάλληλων.
Τα μέλη του Διοικητικού συμβούλιου για την άψογη συνεργασία μας και την θέληση ώστε αυτός ο φορέας να λειτουργήσει με διαφάνεια και σωστά. Αυτό μεταφράζεται σε πολλές ώρες απασχόλησης ειδικά στο πρώτο διάστημα. Διαφορετικές γνώμες υπήρχαν και είναι λογικό αλλά όλες οι αποφάσεις μας ήταν ομόφωνες. Επίσης θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι όλη αυτή η προσφορά είναι αμισθί χωρίς καμία αποζημίωση.
Όλους τους επαγγελματίες - επιχειρήσεις - προμηθευτές της Βέροιας οι όποιοι στήριξαν το χιονοδρομικό κέντρο και πίστεψαν σε αυτό κι ενώ έχοντας πάρει έναντι κάποια χρήματα και ξέροντας ότι θα αργήσουν να εξοφληθούν συνεχίζουν να μας στηρίζουν.
Την κοινότητα του Σελίου από τους κατοίκους μέχρι τους τοπικούς παράγοντες ειδικότερα τους πρόεδρους και τα ΔΣ των συνεταιρισμών του Μεγ & Μικρ Μερά καθώς και τον τουριστικό όμιλο Σελίου οι οποίοι μας βοήθησαν και μας στάθηκαν σε κάθε ανάγκη μας με το παραπάνω.
Τον κόσμο που επισκέφτηκε το χιονοδρομικό κέντρο.
Τις δημόσιες υπηρεσίες και ειδικά το γραφείο του Ελεγκτικού Συνεδρίου".
Επίσης ο κ. Παντελίδης είπε ότι αντίθετα, αυτοί που έπρεπε να στηρίξουν το χιονοδρομικό, οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται εκεί, δεν το έκαναν. Συγκεκριμένα είπε: "Δυστυχώς το χιονοδρομικό κέντρο δεν το στηρίξανε αυτοί που έπρεπε και αναφέρομαι στους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χιονοδρομικό κέντρο. Ενώ αυτή η διοίκηση προσπάθησε να τους στηρίξει όσο μπορούσε, να μην δημιουργήσει θέμα με τα συμφωνητικά τα οποία στερούνται νομιμότητας, μέσα στην σεζόν κράτησε ανοικτό το χιονοδρομικό όλες τις ήμερες, με την τιμολογιακή πολιτική της με τα σχολεία (κάρτα 1 €) κατόρθωσε να έχει κάθε ημέρα πάνω από 10-12 σχολικά λεωφορεία, τιμολογιακή πολιτική για την οποία κατηγορηθήκαμε από ανταγωνιστικά χιονοδρομικά κέντρα και τιμολογιακή πολιτική που είχε κόστος στο χιονοδρομικό, δυστυχώς οι επαγγελματίες του βουνού δεν σέβονται ούτε τους υπαλλήλους του κέντρου ούτε και την συμφωνία τους για την πληρωμή των ενοικίων.
Έτσι μάθανε. Να πληρώνουν όπως θέλουν και όταν θέλουν. Με ευνοϊκές ρυθμίσεις και με μια λογική ότι το χιονοδρομικό κέντρο τους χρεωστάει . Δεν θέλουν καθαρές λύσεις που να τιμούν και την δραστηριότητα τους ως ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και την πολύχρονη παρουσία τους στον χώρο που τόσο διαφημίζουν. Δεν μπορεί ο ενοικιαστής να αποφασίζει από μόνος του για το πώς θα συνεργαστεί με το χιονοδρομικό κέντρο.
Έτσι ένα μεγάλο ποσό εσόδων από τα ενοίκια δεν έχει εισπραχτεί από το χιονοδρομικό, σύμφωνα πάντα με τους όρους που υπογράψανε οι επαγγελματίες. Έτσι το ΔΣ αποφάσισε να ενεργήσει με κάθε νόμιμο τρόπο ώστε να διαφυλάξει τα συμφέροντα του χιονοδρομικού και την νομιμότητα που απαιτείται. Αυτό που θέλω να κάνω ξεκάθαρο στους επαγγελματίες είναι το εξής: Όπως αυτοί παλεύουν να μην χάσουν ούτε ένα ευρώ από τα έσοδα τους ακόμα και να τα αυξήσουν και είναι λογικό μέσα στα νόμιμα πλαίσια. και εμείς παλεύουμε να μην πάμε φυλακή. Να μην μας κατηγορήσει κανείς ότι δεν ενεργήσαμε νόμιμα".
Σε ερώτηση αν η δημοτική αρχή ήταν κοντά στο Χιονοδρομικό, ο κ. Παντελίδης απάντησε: "Όχι όσο θα θέλαμε. Οφείλουμε όμως να ευχαριστήσουμε τον αντιδήμαρχος Νίκο Τσιαμήτρο, ο οποίος όσες φορές του το ζητήσαμε ανταποκρίθηκε".